1.18.2009

harapanku..demi Palestine dan umat Islam (yg tak mungkin jadi kenyataan)

. 1.18.2009


1.0 Kerajaan Malaysia mengiktiraf kerajaan HAMAS yang telah dipilih secara demokrasi oleh rakyat Palestine dan bukannya kerajaan FATAH yang terang-terangan dilantik oleh sekutu AMerika Laknatullah.

2.0 Derma yang diberi oleh rakyat Malaysia hendaklah disalurkan kepada rakyat Palestine di Gaza dan bukannya kepada duta Palestine [Malaysia mengiktiraf kerajaan Fatah, pimpinan Mahmood Abas yanng bersekongkol dengan Husni Mubarak serta Yahudi Ehud Olmert!!!] di Malaysia kerna sudah pasti derma itu tidak sampai ke pihak yang sepatutnya.

Seruan dari saya agar derma dari rakyat Malaysia terus menyalurkan kepada MERCY Malaysia, AmanPalestine, Muslim Care dan seboleh-bolehnya jangan melalui kempen TV3 dan NSTP kerana sebahagian derma tersebut akan dimasukkan dalam kocek mereka sebagai sebahagian dari kos pengiklanan. (mana ada yang percuma !!)


3.0 Memanggil duta MESIR, ARAB SAUDI, QATAR, JORDAN dan memberi kata dua untuk diusir kerana memalukan umat Islam dan bersekongkol membunuh rakyat Gaza serta mengusir duta AMERIKA SYARIKAT. [kah..kah..kah..harapan ini terlalu sukar untuk dilaksanakan jika pemimpin Malaysia lemah imannyer..]



4.0 Membenarkan umat Islam Malaysia yang ingin berjihad di Gaza serta keazaman untuk mati syahid di sana serta pulang semula ke Malaysia dalam keadaan aman, tidak dikenakan tahanan ISA (mansuhkan ISA).

Umat Islam di Afganistan, Pakistan, Indonesia telah pun mendaftar diri untuk berjihad di bumi Palestine..syabas..moga dimakbulkan Allah s.w.t


5.0 Menyeru Malaysia selaku pengasas Islam Hadhari menarik diri dari menjadi member "Oh I See" dan PBB, menghabiskan duit rakyat dengan menghadiri meeting yang takder kesudahan.



klik sini untuk dapatkan smiley upin dan ipin

Webmaster; harapan yang cuma tinggal harapan namun harapan mungkin jadi kenyataan dengan ubah kerajaan sekular ini ..selamat mengundi !!!P036 Kuala Terengganu...insyaallah PAS menang, takbir!!!!



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com