12.31.2008

Ana kembali..selamat tinggal 2008..selamat tiba 2009

. 12.31.2008


Salam sejahtera sahabat semua samada yang muslim dan yang non-muslim, sahabat yang inginkan kedamaian dan bencikan peperangan, pembunuhan. Tahun 2008 membawa banyak kenangan manis buat ana walaupun ada yang pahit namun ianya banyak memberi pengajaran bagi ana menghadapi hari-hari mendatang tahun 2009.

Antara kejayaan ana tahun 2008 ialah lulus dalam peperiksaan profesional (Test of Professional Competent) sebagai ahli penilai berdaftar dengan Lembaga Penilai, Pentaksir dan Agen Hartanah. Lepas ni gaji naik he he he, cuma check report dan tandatangan report...lega sikit tak tension keja bawah orang lagi..alhamdullilah.

Kedua, setelah 8 tahun kahwin dan bercouple at last dapat berita sangat gembira, wife ana pregnant dah nak masuk 3 bulan...kena jaga la almaklumlah first baby after a long journey (8 years beb !!!). Alhamdullilah.....

Ketiga, abah dan mak dapat menunaikan haji akhir 2007 hingga awal 2008. Kepergian abah dan mak ke Makkah mengeratkan lagi hubungan kami adik beradik yang sememangnya tinggal berjauhan. Moga abah dan mak dapat haji yang mabrur...alhamdullilah.

Keempat, insyallah, dengan keizinan Allah SWT, pada 19hb Januari 2009 ini ana dan wife akan berangkat ke bumi Makkah al-Mukarammah, pertama kali buat ana dan wife setelah tertangguh beberapa tahun atas masalah-masalah tertentu.

Sebahagian catatan ini merupakan memori manis yang tidak dapat ana lupakan sepanjang tahun 2008..dan hari-hari mendatang ini sudah tentunya semakin mencabar buat ana dan kita semua.



Moga sinar kebahagiaan akan menanti disepanjang tahun 2009 ini..ahlan wah sahlan!!



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com