3.10.2009

"Kesedaran Palestine" di Bangunan Parlimen

. 3.10.2009


10 Mac, 2009 00:14 AM

Pameran "Kesedaran Palestin" Di Bangunan Parlimen 11-18 Mac
,


KUALA LUMPUR, 10 Mac (Bernama) -- Pameran "Kesedaran Palestin" akan diadakan di Bangunan Parlimen bermula 11 hingga 18 Mac ini.

Pameran itu diadakan untuk memberi kesedaran kepada orang awam mengenai malapetaka yang dialami rakyat Palestin dan memberi peluang kepada orang ramai untuk menghulurkan bantuan kepada mangsa keganasan di Palestin.

Pameran anjuran bersama Kementerian Luar dan Yayasan Salam Malaysia itu akan dilancarkann oleh Yang Dipertua Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin Mulia pada 11 Mac, demikian menurut kenyataan kementerian itu hari ini.

Sempena pameran itu, buku bertajuk "Zionis Pembunuh Wanita, Kanak-kanak dan Rakyat Gaza" yang memuatkan ucapan perbahasan dan penggulungan semasa Sidang Khas Dewan Rakyat mengenai tragedi di Gaza pada 12 Jan lepas juga akan dilancarkan.

Orang ramai dijemput mengunjungi pameran itu.



klik sini untuk dapatkan smiley upin dan ipin

Tuan Rumah;Hahaha ana ni dah lah jauh kat 'over the sea' ni, teringin nak lihat tapi tak mampu terbang kat sana, harap dapat buat kat Sabah sini...



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com