10.17.2008

Tolong lah !!!!!! calonkan aku.......

. 10.17.2008



1. Khairy Jamaludin

KUALA LUMPUR 15 Okt. - Calon Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin (gambar) menganggap dirinya kini hanya seorang calon underdog atau calon bukan pilihan untuk merebut jawatan tertinggi Pergerakan Pemuda UMNO.

Ahli Parlimen Rembau itu berkata, berdasarkan perkembangan pencalonan semasa, semua pihak pastinya tahu siapa yang menjadi calon pilihan masa kini.

2. Ku Li

ALOR STAR, 16 Okt (Bernama) -- Tengku Razaleigh Hamzah yang menawarkan diri bertanding jawatan presiden, mengalu-ngalukan cadangan agar bahagian mencalonkan calon yang belum lagi menerima cukup kuota pencalonan untuk bertanding pada pemilihan parti Mac tahun depan.

"Bagaimanapun terpulanglah kepada bahagian untuk memutuskan jika mahu berbuat demikian.

Nota : Nasihat Ku Li

Bekas Menteri Kewangan itu berkata anggota Umno hendaklah memilih calon yang mempunyai trek rekod yang bersih dan tidak terbabit dengan skandal termasuk rasuah kerana parti memerlukan seorang pemimpin yang bebas daripada skandal serta tidak menyebabkan imej buruk kepada parti.

3. Ali Rustam
Malas na komen orang UmNo yang dah berkarat ni....baca sendiri la kat sini

Last sekali ni. Khir Toyo la...

Cita-cita yg diimpikannya selepas kalah teruk...
Dr Khir said he would strive to eradicate hardcore poverty by 2010 and help Barisan Nasional wrest Selangor from the opposition in the next general election.


Webmaster; Sahabat kawan dan lawan, any comment !! Inilah cita-cita pemimpin yang dah tak diterima lawan dan kawan, peluang yang telah diberi disia-siakan namun dalam hati penuh dengan nafsu serakah untuk berdiri di puncak lagi...insaflah



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com