10.16.2008

UmNo dan MPP UITM akan diharamkan !?%$#

. 10.16.2008



Sambungan dari penwartaan Hidraf sebagai haram [sini], Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Syed Hamid Albar berhujah dengan memberi alasan aktiviti Hindraf telah secara konsisten melanggar undang-undang dan demonstrasi haram yang dianjurkan mereka bertukar menjadi ganas dan mencetuskan kebencian antara kaum.

Oleh itu, katanya lagi kerajaan semalam mengharamkan Hindraf kerana ia melanggar Akta Pertubuhan dan mereka juga menyebarkan mesej yang boleh mencetuskan ketegangan kaum dan agama.

Petang keluar berita kat bawah si botak menafikan double standard atas tindakan pengharaman tersebut....cilakang punya botak.

KUALA LUMPUR 16 Okt. - Kerajaan menafikan wujud amalan bias kepada bangsa atau agama semasa mengharamkan Hindraf, sebaliknya terserah kepada polis untuk bertindak terhadap mereka yang mengaku menyertainya, kata Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar. - Utusan


Hampeh punya botak, si geng dia azhar botak kat penang tu apa. Buat demontrasi aman ke kecoh ke tanpa permit apa tindakan hang !! Pertubuhan mahasiswa UITM seluruh Malaysia juga patut diharamkan !!!!!



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com