6.10.2009

Kes pergaduhan di Kamunting ! Apakah benar terjadi

. 6.10.2009


Ir Nizar bertembung dengan Dr. Zamry sewaktu lawatan ke hospital Taiping berhubung dengan pergaduhan membabitkan beberapa pihak.





Tuan Rumah;Pastikan anda mengikuti perkembangan terkini di PerakExpress serta mengikuti nasihat oleh Ketua Polis ni...


Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

2 comments:

hasellusiby said...

kenapa hal ni tak di war2kan di media?

erm..salam...

tumpang ziarah. jika ada yang berminat dengan teori konspirasi, sejarah nusantara yang hilang, sufism, kebangkitan akhir zaman..sila lah ke nusanaga.blogspot.com

harap salam ukhwah akan bertaut demi masa depan..sekian

......................................

Nik Adzhar said...

Kapal banyak,nakhoda ramai.Susahlah nak berpakat.Yang satu tu sentiasa nak jadi nakhoda sampai tua.Orang lain dah sampai ke bulan naik jet dan kapal angkasa,dia masih rasa diri belayar atas kapal kapuk berlayarkan kain hijau berpandukan bulan.Cuba-cubalah bayang diri duk bertafakur kat bulan dan renung ke bawah (bumi).Keciknya darat luasnya lautan.Memanglah masa melayari bahtera hidup ini perlu ada nakhoda,tapi tanpa bantuan anak-anak kapal,sebuah kapal itu tidak bergerak ke mana.Pi mai pi mai tang tu juge.Dah lah naik kapal,lambat,baik naik kapal terbang,lagi baik dan selesa dari dulu.Ada pilot,ada pramugari.Faham-faham jelah sebab rakyat didahulukan...!Berhentilah berangan-angan.

Yang satu lagi,berkapal juga.Dah 50 tahun,nakhoda dgn anak kapal bertukar ganti.Orang ramai pulak lebih rela berjalan kaki bawak keris dari berkapal atas darat.5 buah negeri dah habis angkut sapu pejalan kaki naik tumpang sekaki.Sauhnya tak angkat-angkat lagi.Agaknya enjin repeller berkuasa tinggi belum siap lagi..tunggu tahun 2012.

Yang satu lagi,dah siap roket pelancar.Orang buat jet,dia buat roket.Sebab dia ingat nak perang sama komunis.Ye la tu sangat kalau kapten kapal sebelah negara kepala singa tu sokong.

Ada satu lagi nakhoda mata sebelah,apa telahannya bila berdepan isu nakhoda2 nak naik?

P/s:angan-angan nak pusing dunia naik jet macam Airbus tu,boleh tak?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com