9.16.2008

Keselamatan di Hari Raya Aidilfitri

. 9.16.2008




Anda rasa terancam..nyawa anda, harta anda, tubuh anda, apa-apa lagilah yang anda rasa menyebabkan anda rasa terancam terutama dekat hari raya aidilfitri ini...saya (diatas) sedia membantu...kami menyediakan khidmat Akta yang terkemuka yang saya percaya tidak ada di dunia ini akan rasa selamat bila ianya dipraktiskan.

Hubungi saya dan saya akan aturkan pengunaan ..jeng..jeng


“Tuhan yang Maha Adil pun buat mahkamah di akhirat untuk setiap orang dibicarakan. Keadilan ditegakkan di dunia dan di akhirat. Tuhan yang Maha Adilpun memberi peluang untuk kita jawab kesalahan sedangkan Tuhan berhak buat apa saja. Jadi macam mana kita boleh tangkap orang tanpa memberi peluang mereka membela diri?" selanjutnya ..Dr Asri


Anak - anaknya, siapakah yang dapat meneka jiwa anak - anak kecil apabila melihat sepupu sepupu mereka bergelak ketawa dengan ayah - ayah masing - masing, sedang mereka hanya mampu melihat ayah mereka di jaringan besi yang memisahkan kasih daripada belaian, hilai tawa daripada pelukan?

Saya, juga adik beradik yang lain memilih untuk berkata, kekandaku, kau adalah pahlawan dalam keluarga. Mengingatimu adalah ibarat mengasah tajam senjata memerangi kezaliman yang pasti lebur. Mereka telah salah dan menzalimimu sedangkan kau belum pernah dibuktikan bersalah. Mereka berdosa sebelum dan selepas. Sabarlah, kesabaran itu adalah kunci yang membuka. Apabila tali semakin tegang, ia berakhir dengan putus! Kau pun bebas. Bukankah sinar fajar itu sentiasa dekat?
Nukilan dari saudara Nik Abduh



Ke lubang kubur ku doakan kau hamid albar..di sinilah tempat yang selayak-layaknya untukmu...sialan kamu botak



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com