2.06.2009

Movie "Wild Hogs" hangat di Perak....

. 2.06.2009




Foto dari kiri..K.Nusyuk, K.Jogo, K.Osmong dan K.HeeHeeHe (K tu anugerah tertinggi politik Malaysia..KATAK)

07.02.2009 Utusan Meloya
BloggerUnitedPerakian

Kutipan tayangan filem "Wild Hogs" yang sedang ditayangkan di Perak sahaja telah mencapai "BoxOffice" puluhan jutaan ringgit Malaysia melebihi kutipan tayangan blogbuster dari USA malah di India sekalipun tak dapat menandinginya.

Menurut Pengarah filem merangkap ketua pembikinan filem ini..En. Nono Botak, lakonan 3 bintang kecut dan 1 tua kerepot ini sungguh menakjubkan. Filem-filem aksi, thriller, sodih dan gumbira ini telah dapat diolah dengan sebaikmungkin dan sebegiturupa hingga melibatkan begitu ramai juak-juak termasuk ahli stunt, ahli pojok agama, ahli ampu dan jilat, ahli sembah dan ahli yang disembah.

Kronologi pembikinan filem ini cuma tak sampai satu minggu, atas kesungguhan 3 bintang kecut filem ini iaitu K.Nusyuk, K.Jogo, K.Osmong dan K.HeeHeeHe (Takde bintang kecut)..dijangka ianya akan dibawa ke tayangan seterusnya di Selangor, then Kedah, then Penang..last Kelantan.



En. Nono Botak dengan tebal muka dan merah padam tahan malu menyatakan bahawa skrip nya telah hampir lengkap dan akan dibawa ke Ehod Bulmert untuk diedit, distoriboardkan dan mendoakan agar mendapat anugerah tertinggi negara itu.

Ditanya bayaran kepada ke4 bintang kecut tersebut, En. Nono Botak enggan menyatakan sebaliknya tersenyum lebar membisikkan pitisnya cukup untuk memasukkan mereka ke dalam neraka Allah. Ditanya lagi akan adakan bintang-bintang lain yang akan menjejaki langkah mereka, En. Nono Botak menunjukkan tanduk dua dikepalanya dan mengiyakan.."tunggu dan lihat..ha..ha..ha"

En. Nono Botak dipenghujung sidang akhbar menyatakan bahawa skrip cerita yang dibentuk tersebut adalah HARAM di sisi PERLEMBAGAAN MALAYSIA namun atas kelangsungan kuasa dan maruah yang hampir dipenghujung nyawa, ianya terpaksa diteruskan..skripnya belum tamat lagi !



klik sini untuk dapatkan smiley upin dan ipin

Webmaster; Wakaka!! adik ana sekarang ni tengah demo di Kuala Kangsar minta karang satu artikel so ini yang ana buat, ka ka ka



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com