7.18.2008

Anak Omar pencacai umno

. 7.18.2008



“Saya difahamkan di hospital juga Anwar enggan bekerjasama dengan doktor terbabit untuk mendapatkan sampel darah beliau,” kata Ismail dalam satu sidang media kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman hari ini.

Ketika ditanya, mengapa polis tidak menggunakan DNA Anwar pada 1998, Ismail berkata kes tersebut berbeza dengan kes ini dan beliau enggan mengulas lanjut.

Ulasan penulis;
Kenyataan paling tidak bertanggungjawab dan bodoh oleh Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar. Sudah tentu kalau dituduh main belakang kes yang sama tahun 1998 pun main belakang jadi apa yang bezanya. Tahun tidak jadi soal dalam kes ini. Sangat menyakitkan hati jika kenyataan-kenyataan bodoh yang dikeluarkan oleh anak Omar kejadah ni yang ingin menumpang kenaikan pangkat nanti menggantikan tempat Musa Hassan agaknya.

Moga Allah turunkan bala yang sehina-hinanya kepada pencacai-pencacai dan penjilat-penjilat yang rakus merosakan orang islam itu sendiri.


Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com