8.06.2008

Underwear kalis ******

. 8.06.2008


Coli kalis peluru
Wednesday, 06 August 2008
BERLIN – Beratus-ratus anggota polis wanita di Jerman akan menerima coli kalis peluru yang diperbuat daripada kain kapas putih dengan tertera perkataan polis untuk memberikan lebih perlindungan ketika mereka mengenakan jaket kalis peluru.

“Risiko keselamatan agak tipis bagi wanita yang memakai coli biasa kerana terdapat beberapa peralatan logam dalam jaket kalis peluru,” kata seorang jurucakap polis di utara bandar Hanover, Berlin.

Beliau berkata, lebih 3,000 polis wanita yang berkhidmat untuk polis persekutuan Jerman akan dilengkapkan dengan coli baru yang seperti coli untuk bersukan. – Reuters

KUALA TERENGGANU: Jumlah kes khalwat gadis tempatan dengan warga asing di negara ini meningkat 100 peratus setiap tahun dan tangkapan paling banyak dibuat pada malam Sabtu dan Ahad.

Ketua Hakim Syarie, Jabatan Kehakiman Syariah Malaysia (JKSM), Datuk Ibrahim Lembut, berkata kejadian itu berlaku kerana gadis tempatan mudah terpaut dengan kata-kata manis serta hadiah diberikan warga asing, termasuk Indonesia dan Afrika.

"Lebih menyedihkan, gadis tempatan mudah terpengaruh dengan pujukan mereka dan sanggup menggadaikan maruah tanpa memikirkan kesan dari perbuatan mereka," katanya ketika ditemui selepas Majlis JKSM Bersama Masyarakat di Wisma Darul Iman, hari ini.

Kiriman
Alex Ong
Migrant CARE
Perhimpunan Indonesia untuk Buruh Migran Berdaulat
(Member of Migrant Forum in Asia and International NGO
Platform on Migrant Workers' Convention)

Ada tak pencipta-pencipta dan pemikir-pemikir kita Malaysia boleh cipta Underwear Kalis ****** (lu pikirlah sendiri). Pak Lah patut tubuhkan Majlis Rekacipta Malaysia....ha! ha! ha!!!!


Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com