5.10.2009

1malaysia; aksi bogel ikon pelancongan di Johor (SXG28)

. 5.10.2009


KUALA LUMPUR: Sebuah akhbar dalam talian Denmark, kelmarin, memaparkan babak mengaibkan sebuah program realiti yang menonjolkan aksi peserta berlumba lari dalam keadaan telanjang bulat di sebuah pulau di perairan Mersing, Johor.

Difahamkan, ini pertama kali program Survivor Robinson Ekspeditionen itu mensyaratkan peserta lelaki dan wanita menanggalkan semua pakaian sebelum berlumba lari sesama mereka.

Ia sekali gus mencetuskan kritikan penonton program itu, yang menyelar penerbitnya kerana menjatuhkan air muka peserta, selain cuba mencetuskan kontroversi di negara yang menjadi lokasi penggambaran. Berdasarkan maklumat, seramai 16 daripada 22 peserta program tersebut terpaksa menyertai acara lumba lari dalam keadaan bogel, manakala lima peserta lagi masih berseluar dalam.

dan lagi....

" Seorang lagi sumber berkata penggambaran program realiti itu di Malaysia memberi manfaat besar kepada industri pelancongan Johor kerana dapat mempromosikan pulau- pulau di Johor kepada masyarakat dunia, terutama penduduk di Eropah. "



Tuanrumah ; Entah yer atau tidak, inilah hasil daripada sistem 1malaysia yang dijana oleh puak hancur UmNo. Inikah kerajaan syaitan yang diagung-agungkan 1Malaysia.. hancus Islam hidup sakular... moga bumi Malaysia ditelan bumi. Berita dari CyberOnline

Untuk foto-foto jijik, ghairah, setan berlarian, korang tengoklah kat [sini]. Memang celaka... haram jadah bagi sapa yang anjur aktiviti sebegini. babi aku tak restu, memang haram jadah !!!



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

3 comments:

latelarus said...

kurang ajar !!

tronx013 said...

salam,

waduh, Johor oh johor... menjatuhkan maruah negeri sendiri kerana harta dunia dan nafsu... =((

bertaubatlah kita pada yang Maha Kuasa...

Tuanrumah said...

Hahaha Noh Gadut takderrr, maksiat berleluasa di johor

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com