4.29.2009

Raja zalim disanggah Raja Adil Raja Disembah

. 4.29.2009



PAS Selangor mendoakan kesihatan Tuanku Sultan

1. PESURUHJAYA Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor Dato’ Dr Hasan Mohamed Ali telah mengeluarkan arahan kepada semua pimpinan PAS di peringkat negeri dan kawasan supaya menganjurkan solat hajat serta bermunajat kepada Allah SWT untuk keselamatan dan kesejahteraan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Selangor.

Baginda akan menjalani pembedahan di salah sebuah hospital terkemuka di Amerika Syarikat.

2. Solat hajat perdana akan diadakan disetiap kawasan sementara ahli dan penyokong PAS diminta melakukan solat yang sama disepanjang Baginda menjalani pembedahan dan seterusnya dalam proses penyembuhan supaya segera sembuh dan kembali memayungi rakyat Negeri Selangor dengan penuh kasih sayang, keadilan dan kesaksamaan.

3. Ahli dan penyokong PAS sentiasa mendoakan agar Baginda Tuanku menjalani proses rawatan dengan penuh ketabahan dan sentiasa mengharapkan redha Allah SWT.

ROSLAN SHAHIR BIN DATUK MOHD SHAHIR
KETUA PENERANGAN PAS SELANGOR
BADAN PERHUBUNGAN PAS NEGERI SELANGOR



Tuan Rumah; Beginilah kalau Raja yang Adil dan Saksama, Raja Zalim dan yang menentang kehendak rakyat, semakin jauh, semakin dipandang sepi oleh rakyat ! Daulat Tuanku !!!


Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

2 comments:

sunan said...

raja yang adil disayangi rakyat jelata...raja yang berat sebelah takyah lar disayang2...

Tuanrumah said...

Kepala negara jaga agama Islam, Islam berterabur...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com