11.07.2008

Apa haiwan peliharaan anda buat lepas anda pergi kerja ?

. 11.07.2008


Segmen relax jab !!!


Ishh !!! susah betui la nak minum pakai gelas kaca ni, aduh !! dahaganyerrr


Minta maaf ye ! Aku tak buat salah, dia datang tido kat aku, aku belai jerrrrr..


Arghhh!!! sedapnye kena angin kipas ni, semua tempat sejuk he..he..he


First class bed !! bau harum kat sini, tido dulu lah....


Tui !! cita tak best ni, air botoi dah nak habis ni !!! mana la cita Madu Tiga ni...


AAaaaa!!! pinggan ni sesuai makan maggi kari ni...laparnyerrr.


Ni apa ni !! boleh main dam nak pi naik haji la, boleh kut ...


Exercise sambil menyelam minum air...nak try buat la !!


Sofa empuk tempat aku beradu, hilang masalah he...he...he


Kau nak yang mana, aku dah booking yang gemuk tu, kau amik yang kering da la !! ok


Arghhh, aku tak der rumah, aku tak nak tengok la...ada sapa-sapa nak bela aku tak ?


Webmaster; Rasa-rasanyer haiwan peliharaan anda buat lagu ni tak, percaya atau tidak terpulanglah...nak tahu pasang CCTV kat umah..adios



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com