11.05.2008

Najib : Mengata orang... mu yang lebih korner..pengecut haprak

. 11.05.2008



“Saya, lapan tahun (menjadi) Menteri Kewangan saya duduk dengar ucapan Ketua Pembangkang. Kalau ada pembangkang bahas timbalan menteri wajib hadir untuk mendengar sepanjang perbahasan. Sekarang ini tidak ada sama sekali , tidak ada yang sanggup mendengar, serahkan kepada pegawai-pegawai. Lebih baik angkat pegawai mengisi kerusi-kerusi depan (tempat duduk menteri),” bidas Anwar dalam ucapannya berhubung situasi ketika membahaskan belanjawan 2008.

Webmaster; Dasar manusia pengecut...tau buat onar jerrrr ajak berdebat pun dah goyah. Manusia ni nak pimpin Malaysia hancuslah..alamat Malaysia ni kena bom C4 la nanti. Sudahlah dasar DEB nak dihapuskan..tahniah Najib...pertama kali rasanyerrr ikut seruan Pakatan Rakyat...yang pengikut buta tuli tak nak join kerrrr takutttttt

Kalau masuk dewan baca teks tu budak darjah lima pun boleh buat..kami bayar gaji hang tu bukan nak bagi baca teks, nak berdebat agar mana yang baik kita ambil, mana yang buruk kita buang..itu pun tak paham kerrrrr nyayuk..susah sangat photostat jerr bagi wakil rakyat tu sorang satu buku kemudian suruh depa baca sendiri, bukannya budak-budak hancing nak suruh kena ajar..hang kalau tak buat betuii betuii aku haramkan even satu sen duit cukai yang aku bagi kat hang dunia akhirat aku tak halal..ada paham.

Bernama melaporkan Najib berkata tindakan anggota Parlimen pembangkang meninggalkan Dewan Rakyat ketika sesi penggulungan kementerian kewangan hari ini adalah satu tindakan yang tidak bertanggungjawab.

Beliau berkata pembangkang tidak sepatutnya bertindak demikian kerana apa yang dibentangkan di dalam Dewan Rakyat adalah langkah tambahan yang begitu penting untuk masa depan negara dan juga untuk membela kepentingan rakyat.


Webmaster; Allah swt telah berfirman:
Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.
[al-Hujurat 49:6]



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com