11.06.2008

Drama MeLaYu asli@original...teater Abby dan Norman

. 11.06.2008


Lepas ni makin ramailah penulis novel, penulis skrip, makalah, pengulas (ana pun terikut sama..kah..kah..kah), penerbit filem yang akan jadi box office atas skrip drama percuma ni...he..he...he ana suka perli wife ana yang suka tengok drama Melayu, tipu je tu ana cakap, depa ni saja nak khayalkan pemikiran orang Melayu la rupa-rupanya terjadi juga macam dalam cerita Melayu ni...teringat cerita Madu Tiga ...Norman cuba-cubalah terjun jambatan mungkin Memey dan Abby datang pujuk kerrrrr

"Saya masih menyayangi Abby sepenuh hati saya. Dia adalah ibu dan isteri yang terbaik.

"Tetapi dengan kuasa Allah, andai benarlah Memey ditakdirkan jodoh saya, saya tidak akan menolak untuk jadikan dia isteri kedua saya, tetapi saya tidak akan ceraikan Abby, kerana saya tetap sayangkan dia sampai bila-bila," kata Norman.


"Pergilah cari cermin besar, cermin diri dan tengok siapa diri sendiri. Dia mampu ke kalau beristeri dua?"

"Suruh dia mengucap panjang dan ingat Tuhan," nasihatnya dengan nada bersahaja.

Demikian sindir pelakon jelita, Abby Abadi atau nama sebenarnya Arbaeyah Abdul Manan, 30, ketika ditanya mengenai hasrat suaminya, Norman Hakim yang tidak menolak untuk berpoligami.



Webmaster; Apabila dunia dan nafsu yang dikejar inilah akibatnya, ditelanjangi hingga satu Malaysia tahu..memalukan namun jika Islam didukung dan dibelai, ditelaah insyaallah yang satu itu melebihi dari mencukupi..



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com