8.20.2008

Cilakak punya mak bapak ni..haram jadah !!!!

. 8.20.2008




Klik gambar untuk besarkan foto...

Berita ni ana dapat dalam Daily Express bertarikh 16/08/2008 (Sabtu) yang lalu. Ana tak tau samada kes ni ada di paper yang lain. Sedih nak cakap. Apa komen anda !!

Apa nak cakap lagi..tok guru dah pesan, kalau pisahkan agama dengan politik, sosial, budaya dan segalanya..inilah akibatnya. Wallahualam..susah ana nak cakap. Geram ada, nak maki pun ada, cilakak punya yang buat, sedap-sedap jolok masuk,jolok masuk dah dapat baby hangpa buang gitu je..memang hangpa ni manusia cilakak. Kalau dah tau tak nak baby tu, tinggallah kat masjid ke, depan umah orang ke, hospital ke,,sekurang-kurangnya ada orang yang boleh bantu..ini tidak campakkan dalam longkang..memang cilakak mak bapak budak ni..Allah please laknat manusia ni..


Ya Allah,,tolonglah turunkan laknat yang teramat sangat kepada mak bapak yang buat ni..ana menanngis taip cerita ni..Ya Allah tolonglah ana pinta atas nama kemanusiaan tolonglah turunkan laknat kepada orang yang buat ni.


Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

2 comments:

Anonymous said...

ente, makbapak tu memang dah buat dosa yang TERAMAT BESAR. namun begitu kita tak baik lah doakan laknat utk orang... kita doakan mak bapak tu menyesal dan bertaubat.

ibrahim ujar said...

Ye la irsya, sometimes kalau kita marah memang tak leh nak fikir dah..sakit hati sangat, kekadang tu terluah juga apa yang nak cakap tu. Bila dah sejuk hati baru fikir semula..Allahuakbar http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/102.gif~x(

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com