8.10.2008

Ku Cari Damai Abadi

. 8.10.2008



Marilah Pak Lah, kita tinggalkan dunia UmNo2..

Aku cari bukan harta bertimbun-timbun,
Untuk hidup kaya,
Aku cari bukan wang berjuta-juta,
Untuk hidup bergaya,
Aku cari bukan kawan-kawan,
Untuk hidup sekadar berfoya-foya,
Aku cari mana dia Al-Ghazali,
Aku cari mana dia Al-Shafie,
Kita bongkar rahsia kitab suci,
Cari pedoman
Kita bongkar rahsia sunnah nabi
Cari panduan
Aku hidup kerana Dia Rabbi
Dialah teman
Dialah wali
Dia mencukupi
Aku hidup bererti
Menikmati damai abadi

Lirik: Poem by Dato Seri Abdullah Ahmad Badawi,
Song by: Ramli Sarip

Semakin hari...UMNO semakin menghampiri menapous, semakin kepupusan..banyak rasuah, penyelewengan, skandal dan perkara-perkara yang menjijikkan berlaku, UMNO sudah parah, luka yang tidak boleh diubati lagi, hanya menunggu masa untuk ditalqinkan, dimandi, dikafankan serta dikebumikan..kata-kata pemimpin UMNO seperti Dato' Muhyidin Yassin dibawah menyatakan bukti tersirat. Nama-nama seperti Shahrir Samad, Mohd Muhd Taib, Zahid Hamidi, Syed Hamid Albar saja yang sering melalak, yang lain tunggu masa untuk menyeberang ke kapal yang lebih teguh, sedarlah Pak Lah...cari yang abadi..

Umno In Danger Zone If Money Politics Continues Unabated (BernamaNews)

KOTA BAHARU, Aug 10 (Bernama) -- Umno will be in danger zone if money politics, which is becoming rampant, is not curbed now to prevent the public from eventually losing trust in this biggest Malay-based party.

Its vice-president Tan Sri Muhyiddin Yassin who is frustrated with the situation, said Umno must urgently do something so that money politics would not become like a cancer that could totally destroy the party.
UMNO sudah retak, tunggu berkecai sahaja. Seruan agar semua penyokong UMNO bersatu memastikan kemenangan DSAI dalam pilihanraya kecil Permatang Pauh. Ayuh !!! Pastikan kemenangan milik kita....


Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com