5.20.2009

Lagi NGO desak DUN Perak dibubarkan

. 5.20.2009


Payah manusia yang tak tahu bahasa dan pekak badak ni.. tak tau la nak buat camna ni. Demi survival politik mereka sanggup mengenepikan kemahuan rakyat dan cuba menngunakan apa cara jua pun samada ianya haram atau tidak. Sama-sama kita tunggu dan lihat perkembangan menarik di Perak ini yang pastinya akan membawa kedukaan buat puak UBN serta kecerian kepada PR, tungguuuu

Dewan Perniagaan Cina desak DUN Perak bubar
Wednesday, May 20, 2009 UtusanMeloya

Dewan Perniagaan Cina Wilayah Persekutuan dan Selangor pun mendesak DUN Perak dibubar. Perhimpunan Agung Tahunan Dewan itu sebulat suara meluluskan usul merayu Sultan Perak, Sultan Azlan Shah, membubarkan DUN.

Dewan Perniagaan Cina Negeri Sembilan pun mendesak pembubaran DUN dan telah pun mengutuskan surat kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.

Begitulah perihatinnya mereka walaupun berlainan negeri. Mereka amat faham, kemelut yang amat panjang itu menjejaskan segala perjalanan harian terutama perniagaan.



Dewan itu berpendapat, kemelut politik negeri Perak membawa kesan dan risiko terhadap undang-undang Perlembagaan yang sangat serius.

Mereka berharap dengan mengadakan pilihanraya semula, agar pengundi negeri Perak dapat mengundi dan memilih kerajaan mereka.

Jikalau betul slogan rakyat didahulukan, inilah masa pembuktiaannya


Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

2 comments:

Anonymous said...

PKR parti lawak....

Parti SYOK SENDIRI di penanti..

wukakakakakak

http://emang-psychotickiller.blogspot.com/2009/05/pkr-parti-lawak-dun-penanti-syok.html

Tuanrumah said...

UMNO parti angguk

Parti Untukmu uMNO No Objection

Patik yang turut perintah kakakaka Najib makan eikkk yang lain ikut sama kakakaka

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com