5.13.2009

Woit UMNO, kepala dogoi, hang tak tau bahasa ka

. 5.13.2009



Sorryla kalau aku letak gambaq ni untuk hangpa tapi sememangnya gambaq ni la yang selayak-layak diletakkan kat blog ni bagi orang yang tak tahu berbahasa. Semua pihak termasuk komponen BN telah bersuara i.e MCA, Gerakan, Suhakam, 26 NGO Perak, Mahasiswa Perak, [Pekida, Prowaris dan kaki-kaki ampu termasuk terompah kayu tak tersenarai kerna depa ni memang kaki jilatt pungkok UBN]

Aku setuju kata Perunding PR, itulah saja tindakan bersama dan bersatu yang patut dilakukan atas kedegilan Umno menambahkan kekusutan Perak.

Membiarkan Perak tanpa pembubaran akan menambahkan risiko berganda kepada semua komponen BN.

SpillOver effect akan dirasai oleh semua pengundi Mca, Mic dan Gerakan di luar Perak. Negeri Selangor, Pulau Pinang, Negeri Sembilan dan Melaka akan berdepan dengan risiko pengundi yang marahkan Umno.

Kembalikan kepada rakyat Perak untuk memilih kerajaan parti mana patut memerintah Negeri Perak mereka. Sekiranya PR telah bersalah, Umno beritahu rakyat supaya tidak memilih PR lagi.

Pilihanraya semula juga membolehkan MIC, MCA dan Gerakan meletakan calon masing2 semula.Pilihanraya akan memberikan peluang kepada semua.

Kenapa Umno masih berdegil keras kepala batu??



Tuan Rumah;@#$%&*+??????


Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com