5.12.2009

Rakyat musti diutamakan, dokongan rakyat untuk bubarkan DUN

. 5.12.2009


BERANIKAH UMNO, TAK KECUTKAH BE EN, KATAK BERTEMPIARAN, TEROMPAH KAYU KELU, MB KUDETA SEMAKIN GELAP, CAHAYA SEMAKIN BERSINAR DI PERAK..



Muhyiddin bermadah, katanya "Segala-galanya mesti kita lihat dari segi kepentingan rakyat. Walau apapun keputusan mesti tidak membelakangkan kepentingan rakyat dan sah dari segi undang-undang supaya rakyat tidak berhadapan dengan masalah kerana pentadbiran tidak boleh berjalan,"

Madah berhelah diuar-uarkan lagi...... "Yang paling utama ialah rakyat negeri Perak tidak menanggung kesan daripada kemelut ini. Walau apapun keputusan yang dibuat, kita nak supaya satu kerajaan yang kukuh wujud di sana dan kerajaan itu mampu membantu bangunkan negeri Perak,"

Piiiiiiraaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh



Tuan Rumah; Woit, kalau berani sambut cabaran Ir Nizar, bubarkan dewan.. ada berani ka, mana teloq hangpa.. katak tiga ekor tu dah ambik ka.. sumber dari [beritatakbernama]


Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com