4.08.2009

MCA mahu menderhaka kepada DYMM Agung Malaysia

. 4.08.2009


MCA cuba mengugut Najib walaupun senarai Menteri Kabinet yang akan dikemukakan kelak dipersetujui oleh Duli Yang Maha Mulia Yang Dipertuan Agung. Malaysiakini melapurkan bahawa setelah perjumpaan dengan Najib diadakan semalam, satu mesyuarat tergempar MCA dibuat dan MCA tidak berpuashati terhadap senarai kabinet yang dikemukakan itu.



Apakah Najib akan menjadi kuli batak kepada pemimpin-pemimpin MCA ini akan kita lihat setelah senarai menteri kabinet dikeluarkan esok. Apakah juak-juak yang mempertahankan Melayu akan bangkit mempertahankan kabinet. Mana PEKIDA, mana GRADUAN MUDA, mana UBN, mana MUFTI CAP AYAM, adakah kelak kamu bersuara atau hanya mengiyakan disebabkan kaki bodek dan ampu kamu itu?

Selama ini mereka (juak-juak) ini mencerca, memakihamun, memperlekehkan negeri-negeri yang diperintah oleh Pakatan Rakyat dengan bersekongkol dengan DAP, HINDRAF maka kini balasan dari Allah SWT semakin dirasai.. terpanggu siNajib untuk membuat keputusan, dengan duri-duri rasuah, kronisma, gilakuasa, maksiat masih terpalit didalam badan UmNo sendiri yang semakin membusuk, makin lama makin tertekan dengan perangai kepala ikan busuk dari MCA. Semestinya jika MCA mendapat tempat dalam senarai kabinet itu nanti akan timbul permintaan dari kepala-kepala busung dari MIC, PPP, GERAKAN malah kepala-kepala dugong dari Sabah dan Sarawak juga.


Percaya atau tidak, juak-juak ini akan tetap memuja, mengagungkan, merayu, merintih kepada Najib demi sesuap nasi, begitu hina dan rendahnya martabat mereka sehingga mereka sanggup merelakan maruah diri mereka dinodai.

Beginikah sifat orang Melayu (UmNOtotok) sedangkan Najib sendiri sudah melaungkan konsep 1Malaysia. Tidakkah juak-juak ini faham apa itu 1Malaysia, hahaha takkan ada lagi Melayu diMalaysia ini, percaya tak, percayalah....

1 Malaysia, 1 Bangsa, bangsa apa.. bangsa Malaysia.. Melayu mana, Melayu dah layu.....



klik sini untuk dapatkan smiley upin dan ipin

Tuan Rumah;Kita tunggu dan lihat si Najib dan labu-labunya makin menuju kehancuran.. !!!!



Jika gentar pada risiko..usah bicara erti perjuangan....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

© Copyright 2007-2008. Nekadislam.Blogspot.Com. All rightsreserved | Nekadislam.Blogspot.Com is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com